Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Στην Κατοχή

Πιστοποιητικό ταυτότητας που εκδόθηκε στον Αστυνομικό σταθμό Αρχανών μετά απο απαίτηση της Γερμανικής Στρατιωτικής Διοίκησης Κρήτης. Ανήκει στον κύριο Γιώργο Ελευθεράκη που ο ιδιος λεει: Κάθε μερα με εστελνε η μάνα μου απο το σπίτι για να πάω φαγητό στον πατέρα μου στο μαγαζί. Με σταματούσαν στο δρόμο οι Γερμανοι πολλές φορες κατα τον πηγαιμό αλλα και κατα την επιστροφή μου στο σπίτι.Πάντα υπήρχε η απειλή απο μέρους τους οτι θα με σκοτώσουν καθώς ημουν μικρός και δεν ειχα κανένα εγγραφο που να αποδεικνύει οτι ημουν πολίτης των Αρχανών αλλά και ανήλικος. Ετσι με υποχρέωσαν να βγάλω αυτη την ταυτότητα στα 12 μου χρόνια και να την εχω παντα μαζί μου ετσι ωστε να αποφευγω οχι μόνο τους ελέγχους αλλά και τα χειρότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.